18 May 2013

Sükût




Satırlar dolusu susacağım şimdi sana. Öyle sert susacağım ki korkacaksın gürültümden ve konuşacağım elbet içimden. Sen duymayacaksın bu sefer. Bilmeyeceksin... Nefret mi ediyorum yoksa seviyor muyum yürek dolusu? Gözlerimden okumaya çalıştıkça beni, daha çok batacaksın derine. Anlaman için daha derine inmelisin gözlerimi de susturduğumu...

Ve sen de susacaksın. Ellerini ovuştura ovuştura gözlerini düşüreceksin suya. Gözlerin ıslandıkça konuşacaksın kendinle. Ve beni anlayacaksın.

 
Susarak anlatacaksın;
-Dün seni gördüm rüyamda,
Susuyordun...

 
Susarak anlatacağım;
-Sustuğumu sanıyordun...

 
Soracaksın susarak;
-Susmuyor muydun?

 
Susarak cevap vereceğim;
-Susmuyordum. Sadece konuşmuyordum o kadar.

 
Susacaksın ve anlayacaksın elbet.
Hiç susmazmış seven yürek.
Geç olacak, ama anlayacaksın.
Hiç susmadığımı aslında...

 
Ve ben konuşacağım şimdi;
-Seni seviyorum.

 
Sen duymayacaksın.
Çünkü uzaksın.

 
Keşke yanımda olsaydın da yine uzun uzun sussaydın diyeceksin.
Susuyor muyum bilmeyeceksin.

 
-Günaydın sevgili...

-...
-Ne yapıyorsun?
-Kendime susuyorum.
-Kahvaltı hazır...
-Tamam...

1 yorum :

Adsız dedi ki...

I was able to find good info from your blog articles.


Look at my website ... more

Blogger Witget