2 Mar 2013

Anlatacaklarım Var



Var diyeceklerim dinlersin, bilirim.
Ama ya diyemezsem, ya diyemiyorsam.
Ya o etten duvarları nasıl aşarım bilmiyorsam.
Ya yoksa cesaretim. Ben de yoksam.
Ya ben bir rüyaysam bu hayatta.
Nasıl görünsem sana bilmiyorsam.

 
Var diyeceklerim dinlersin, bilirim.
Ama ya çıkmazsa sesim. Öyle lal olur kalırsam.
Ya giderse yüklemlerim öznelerim hele...
Yarım kalırsa söylediğim tüm şarkılar
Ya hiç olmamışlarsa hiç duymamışsam...


Var diyeceklerim, dinlersin, bilirim.
Ama ya yaşayamazsam o ana kadar
Ya tam topladım derken cephanemi
Hazırım savaşmaya yenmeye duvarları derken tam
Ya karar vermişken sana görünmeye
Bir gece sabaha karşı diyeceklerim varken
Ve sen dinleyecek iken beni
Ya yaşayamazsam o ana kadar ya ölürsem..
Ya ben aslında bir ölüysem.
Ya hiç var olmamışsam.

 
Var diyeceklerim, dinlersin, bilirim.
Gelirim bir gece sabaha karşı
Her şeyimi toplar da gelirim.
Tüm duvarlarımı yıkar da gelirim.
Yaşasam da yaşayamasam da gelirim.
Ölü ya da diri fark etmez.
Anlatacaklarım var benim.
Ve dinlersin bilirim.


Hiç yorum yok :

Blogger Witget