26 Eki 2012

Ne Çok Yedim



Ben ki tipik akrep burcu özelliklerini taşıyan birisiyim. Bu özelliklerimden en sevdiğimi tatlı sever birisi olmamdır. Öyle böyle değil kahvaltıdan akşama kadar üç öğün tüketebileceğim tek tat tatlı olan her şeydir. Neyse kısa kesip saadete geleyim.

İşte bu tatlı severliğimi ödüllendirmek için hazırlanmış bir haftaydı sanki bugün. Neredeyse her gün doğumgünü pastası yedim. Bir akrep daha başka ne ister ki :) Öncelikle bir arkadaşımın doğumgünüsü vardı. Sevgilisi güzel bir sürpriz gerçekleştirdi ona. Biz de bu sürprizden faydalanan yegane kişilerdik. Artık evimiz gibi olan bir cafede kutlama hazırlıklarını yapmıştık. Doğumgünü kadını geldiğinde habersizdi. Zira kendisi uzun senelerdir böylesine samimi bir lgbt bireylerinden oluşan bir arkadaş grubuyla kutlama yapmamıştı. Sanki ben sürekli yapıyormuşum gibi konuştum ama bizim arkadaşlarla bize her gün bayram ;) Neyse sevgilisinin kendi sesinden doğaçlama bir şiiri ve sevdikleri şarkı eşliğinde sarılmalarla ilk sürprizi yaptık. Sonrasında cafenin mutfağına girerek grubun göccüğü olaraktan pasta dilimlerini hizmet ettim. Afiyetle yiyip içtikten sonra ise kordona çimlere inerekten kutlamanın ikinci kısmına sürprizlerin ekşınlı bölümüne geçtik.

Bu kısım benim de hayatımda ilk kez gerçekleştirdiğim bir doğumgünü sürpriziydi. seneleer öncesinden patlattığım maytapları almıştı arkadaş ve grubun afacanı olaraktan ona yardım eden korkusuz kişisi tek ben olunca beraber yerden bitme 2 tane maytap ateşledik ve karanlık kordonu aydınlattık. Tabi bu aydınlatma kordonda oturanların ilgisini celbetti. Tüm gözler muhabbetlerde olan kulaklara inat bize odaklanmıştı. kordona inerken  sevgilisine yığınla uçan balon alan sürprizci sevgili her birimize ikişer üçer tane  balon verip bizim eğlenmemizi seyretti. sonradan gelişen bir aktivite ile bu balonların uçlarına pasta süsü olan maytapları bağladık ve yakıp gökyüzünün karanlık simalarına salıp uçmalarını izledik. Çok güzel bir görüntüydü biz alkışlarken bir baktık mekanlardan bize eşlik edenlerin gözleri balonlarımızdaydı.


Bu eğlenceli ve değişik aktivitelerden sonra oturup çimenlere çiğdemlerimizi çitledik sohbet muhabbet vs. tipik kordon takılmasına bağladık.


Gelelim ikinci pastama. Bu yiyintinin sahibi ise benim. evet yakın bir zaman diliminde benim de doğum günüm vardı. Ama bu pastadan benim heç heberim yoktu. Önceki gün sürprizi yapan ben bu sefer yapılan taraf oldum. Bu sürprize düşüp kendimi saf gibi hissetmemin temelli nedenleri vardı. Öyle bir komploya kurban gittim ki. Sevgilim en samimi arkadaşımla birlik olup beni alsancağa davet ettiler. Ki benim o gün alsancağa gelmem imkansız gibi bir şeydi. Çünkülüm ben o gün memleketime bayram nedeniyle yolculuk edicektimdi. Ama benim arkadaşım olan kişi beni ne yapıp edip o alsancağa getirir. ne de olsa benim arkadaşım dimi, korkulur bizden :) neyse evden çıkarken az çok entirika sezimliyorum ama öyle bir yalan ki temeli var kendi sürdüğüm tezi anti-tezimle devredışı bırakıyorum...  atladım eshotuma tıpış tıpış gidiyorum. o anda da sevgilimden inanılmıcak sıklıkta mesajlar geliyor ve ben azarlıyorum onu. Arkadşımla alsancağın klasik buluşma noktası Sevinç'in orda buluşcaktık. Ben erken geldim bekleyen taraf oldum. Sevgilim o arada hiç olmadığı kadar sorgulayan mesajlar atıyor. Ben de saf saf yanıt veriyorum şurdayım burdayım diye, ne de olsa bizimki sorgulamaya başladı yaa hevesini kırmayalım dedik. Demez olaydık arkamdan bildiğin zort diye birisi atladı körpeçik bedenimin üstüne. Bende bir afallama sendeleme ürperme silsilesi gerçekleşti. Mal mal bakmaktan sarılamadım bile sonradan beni sürükleyerek pastaneye soktu bir masaya oturduk. O esnada benim tüm tezlerim aklıma geldi. Hepsi tek teeek yerine oturdu. Bir aydınlanma sezinledim kendimde ama hepsine rağmen ağzım hala açık... Sevgilim sevine sevine yaptığı sürprizi anlattı filan. Pastamızı yedik hediyemi aldım. Sürpriz, hediyem, pastam ve tebiki sevgilim çok tatlıydı o gün.Kutlama sonrasından da sevgilimin kardeşiyle buluştuk ve Kemeraltında bayram alışverişi turlaması yaptık.

veee son yiyintim, asıl günümde ve asıl ailemle minnak bir kutlama oldu. arefe gününde memleketime, babaocağına geldim. Eve girdiğim gibi annem kısa bir kucaklaşmadan sonra beni mutfağa götürdü ve dolaptaki pastamı bana hediye etti. Tatlı sever ben ve bir adet 4 kişilik pasta. Tanrım bu hediyelerin acısı nasıl çıkıcak benden çok merak ediyorum. Bu kadar tatlının çıktısı nasıl olcak benden. Kendi pastamı süsledim mumlarımı ateşledim ve bir güzel üfledim. Annem ve ben ne kadar minik bir doğum günü. insanların varlığı değil düşünceleri mutlu eder kişiyi.  Bu sene bireysel kutlamalardan gidiyoruz hadi hayırlısı bakalım...

Hiç yorum yok :

Blogger Witget