31 Eki 2012

Mini Aforizmalar


 

Birbirimize girmiş iki yarımız bir “bir”de; ortadan iki

 sınırı, resmiyeti yok; meselâ aklın, kalbime değik durur;

 benim gözlerim, senin yanağının sahiline vurur durur, bir sabitlik yok,

 özünün suyuna girer çıkar gözlerim ve bundandır tertemizdir bakışım…

 
***************************
 

 

Gel seninle bir uyku gelişinde buluşalım. Kapanan gözlerde

 saklambaç oynayalım; baş düşüp, göz açıldığında sobelenelim seninle. Uykuya tam geçildiğinde, seninle dolaşalım yalınayak rüyaların eşiğinde. Rüya dediğin

 birkaç saniye amma bazen içine sığan koskocaman sergüzeşt. Gel o hal, aşkı

 anları, rüyaların kalbine d/okuyalım; iç içe boyut artsın katışıksız sevmeler…

 
******************************
 

 

İki nokta arası siyam ikizi paraleliz seninle… Yapışık olan

 nasıl paralel olur mu? Sen varlığımızı/yarlığımızı kütlesel mi bildin?! Şekilden

 şekle girmişliğimiz dışta doğrudur, lâkin içte ben ben, sen sen ve aşk nadası

 mesafeler… Sen ben gibi ben, ben kadar ben olsaydın zaten ben ben olurdum da,

 be(den)nden yaratılışının anlamı sakata gelirdi. Sen, sen kal, ben ben; en

 güzeli seni ben, beni sen eylemeden, dolanalım bir “biz”in semtinde…

 
******************************
 

 

İki nota arasıyız… Sesimizin sularında iki nota arası, sen diyez isen, bemolüm ben; mesafe aynı mesafe, yer aynı yer, sesinin nefesimden yaratılışı ki gerçekten böylesi güzel içi güzel…

                                                                           
(sesinle, seninle, sesinin ninnisiyle)

*****************************

 
 
 Dalını bulutuma bağla, kökten değil, gökten sulayayım seni.

 Ayaktan değil, baştan büyü sen.

 

Hiç yorum yok :

Blogger Witget