17 Ara 2012

Eski Yeni Potpori

 
Fazla Hisliyim 
 
 Beynimdekiler çok fazla geliyor
kaldıramıyorum enleri
kusmak istiyorum.
 
Gözyaşlarım ve yazılarım beynimde
bomboş ve kocaman
renklenen, net olmayan
 
Kaçacak delik arayanım.
Paramparça olarak deliyim.
Yaşamda her adımı okşarsan seversin
durmazsın, bil ki yalnız değilsin.
 
Senin gözlerinle gören gölzer verdin
bu vasrayıma bile dokunman
hatta hissetmeni sağlayabilir.
 
Ama ben fazla dokunmuyorum.
Kalbimin hislerini kaldıramayacak
kadar kocaman oldum.
 Hissizlik istiyorum kendimde!
 
 
***
 
 
 
Hayallerim Benim
 
 
Hayallerim var benim
Sonunda hep gözyaşı olan
Sonunda hep suya hapsolan
Ama olsun varsın nasıl olsa her seferinde
Onları kurutup yeniden kurabiliyorum
Nasıl olsa kırılanların yerine
Yenilerini bulabiliyorum
 
 
 
Hayallerim var benim
Onlara tutunup, sığınıp saklandığım
Onlarla yatıp onlarla kalktığım
 
 
 
Hayallerim var benim
Nice senaristlere taş çıkartan
Gerçekleştirmeye bazen korktuğum
Bazen de gerçekleşmesi imkansız olan
Hayallerim var benim
 
 
 
Sabah kalktığımda eğer
Hayallerim yanımda yoksa
Nasıl yaşayabilirm ki ben o gün
Çünkü, aslında
Hayallerim, benim...
***
 
 
           
   GECE                
                       
 
Gece kalabalık çekip gitse
Fokurdamaz sokaklar
Her katil aptal bir kopyadır
Her cinayet bir masal
 
 
Ayrılır tenha sokaklar
Şehrin senfonik aslından
Dağılır cam kırıkları gibi yıldızlar
Gecenin pastel karanlığından
 
 
Ve gece bozar
Işığın yaldızlı kurallarını
Ay yepyeni biz yüzle gülümser
Bulutların ardından
 
 


2 yorum :

Adsız dedi ki...

Fazla 'Hislisin' :)

fatih amorf dedi ki...

@Golden'ım teşekkür ederim olduğu kadar işte :)

bu arada seni yorumlarda görmek hoşmuş ;)

Blogger Witget