1 Oca 2013

Kalbimdeki Kalem

 
 
Canım deyip kollarına atılmaktan güzel düşünebildiğim bir şey yok.
Sen de yoksun!
Teninin sıcaklığından güzel bir his düşünemezken ben
 Sensizim…
 Boğazımı düğümlerken her an seni düşünmek
Kalbimde sen, aklımda sensizlik.
 Resmini kalbimden beynime aktarmayı beklemekten ya sıkılırsam?
 Korkuyorum sıkılmaktan gel.
Yarı yolda kalmanın acısını bacaklarımda hissederken
Sen koşsan yanıma?
 Uykuya umutla kandırıp kendimi dalıyorum
 Sabah sen gelmiyorsun yanıma
 Sade diyorum sadece sade
 Gelsen de görsen artık sen de?
 Hayır öldürme içimdeki seni ya da
 Öldürmeden ben, gel sen hadi
 Gözlerimi yormadan, ıslatmadan çıksan bir anda karşıma
 Boynuna atlasam karışmasan bana
Gel kendime olan güvenim azalmadan, kaybolmadan
 Gel sen de artık
 Çürümeden son parçaları kalbimin
 Gelsen de inandırsan beni
 Her gün görüp de midemi bulandırdığınız gibi olmadığınızı
 Göstersen bana gelip
 Uyumasan da görsen beni olduğun yerden
 Seslensen bana geliyorum diye
 Ellerini ısıtmak için ısınan ellerimi tutmaya
 Gelsen be bir tanem
 Hani çıkarmıştın ya kalbime batan kalemi geçenlerde
 Gel bu sefer ben kendim soktum kalemi kalbime
 Ben peşindeyim senin sen bana bakmıyorsun bile
Başını çevirip bir baksan uzun uzun
 Hasret kalıp aydınlık günlere giderken senden
 Gitme demeyecek kadar gururluydun ya gene gel
 Evimi öğrenmiştim senden sen seni sensiz sanarken
Sen de sendeydin aslında ben de
 Senden gitmiştim ben, ben olmuştum
 Gelsen de görsen beni yeni sen
 İnanmıştım ya sana hepinizin öyle olmadığına inanmıştım hani
 Gene inanırım gelsen
 Bir yandan senden kaçarken bir yandan gel desem de
 Sen beni bulursun ben seni biliyorum kalbimdesin
 Hadi çıkar kalbimdeki kalemi.

Hiç yorum yok :

Blogger Witget